Opgaven:Bygma har ikke tidligere prioriteret markedsføring og profilering særlig højt. Det ville de lave om på nu. Efter en bureaukonkurrence valgte Bygma reklamebureauet Integral som samarbejdspartner i den forestående brandingproces. Det koncept som Bygma og Integral udviklede skulle kommunikeres til alle medarbejderne internt i Bygma ved et stort kick-off arrangement. ESP-consult blev hyret til at lave 4 film, som skulle benyttes til kick-off arrangementet. Den første film handler om Bygmas historie, og indeholder historiske billeder fra bygmas historie, og begivenheder fra den store verden. Den anden film indeholder et hurtigt besøg hos 5 Bygma trælast- og byggemarkeder. Den tredje film handler om at være serviceorienteret. Her fortæller forskellige medarbejdere om episoder, hvor de har ydet en service ud over det sædvanlige. Den fjerde og sidste film handler om faglig rådgivning. Igen er det forskellige medarbejdere, som fortæller hvorfor faglig rådgivning er så vigtigt, og hvorfor Bygma er gode til netop dette. Filmene blev optaget med besøg i 5 forskellige Bygmaer fra Nordjylland til Sydsjælland. Da filmene kun er tænkt til internt brug, kan vi desværre ikke vise dem her på siden. Vi må nøjes med et par billeder fra filmene. Kunden:Bygma er blandt landets største trælast- og byggemarkeder. Bygma har dog aldrig prioriteret markedsføring og profilering særlig højt. Derfor er de måske ukendte for mange. Til trods for dette har Bygma 1.300 medarbejdere, 52 trælast- og byggemarkeder i Danmark, og omsætter for kr. 4,3 mia. |
|